Чим здивує програма VI Міжнародного Форуму пивоварів і рестораторів? Подробиці тут!

Форум
10-11 жовтня дводенний Форум збере у Харкові власників і керівників ресторанів-пивоварень, досвідчених та починаючих пивоварів, технологів і маркетологів середніх й міні-броварень, українських та зарубіжних виробників обладнання, технологій, сировини для пивоваріння, інших гравців цього ринку. Все – заради розвитку крафтового пивоваріння в Україні та кожного окремого бізнесу – пивоварного, ресторанного, рітейлу. Девізом стане: «Мінімум реклами — максимум спілкування, корисного досвіду, унікальної інформації!». До заходу вже приєдналися пивовари та ресторатори з України, Польщі, Литви, Білорусі, Росії та інших країн пострадянського простору, а також та компанії-виробники техніки, сировини і технологій з Німеччини, Австрії, Італії, Чехії, Словаччини. І ми готові детально розповісти про програму Форуму!

Протягом всього конференц-дня, який відбудеться в івент-зоні Fabrika, працюватиме традиційна виставка-презентація обладнання, технологій і матеріалів для крафтового пивоваріння, а також продукції від фуд-партнерів: м’ясні вироби, сири, чіпси, всілякі смаколики. На аналітичному стенді компанії «Донау Лаб Україна» кожний охочий пивовар матиме можливість зробити експрес-аналіз якості свого пива (конфіденційно).

Організатори Міжнародного Форуму – інформаційно-видавничий проект «Технології та Інновації» – підготували багато свіжих і цікавих тем, запросили експертів різних напрямів, як вже давно знайомих, так і нових. Однією з головних тем стане «Продажі і маркетинг пива, або Найкраще пиво – те, яке продається!..».  Модератором виступить засновник проекту «Народний дегустатор» Андрій ЮРАГО. Поговоримо про ситуацію на ринку крафту; ідентифікацію українського пива;  світові тренди і смаки споживача та креатив; ціноутворення як елемент конкурентної боротьби з масовим пивом; ефективні продажі пива та культуру споживання.

Зокрема, Дмитро НЕКРАСОВ (FDB) поділить секретами, як зварити пиво, що гарантовано буде продано. Оксана ІЛЬГОВА (Ale Point Brewery)  розповість про досвід відкриття першої в країні регіональної пивної торговельної мережі «Тандем плюс» та симбіоз із власною пивоварнею. Денис ЖАТКИН («Кеды Искусствоведа») —  про заснування фудпейрингового пабу, який ламає стереотипи щодо крафту, і ефективну маркетингову стратегію. Власним досвідом перемог на європейських ринках поділиться Арлетта ЗЕМАН (Browar stu Mostow, Польща). Рецептом своїх перемог, як в бізнесі, так і буквально – Ресторанної премії СОЛЬ, — ресторатор Михайло ГРОСУЛЯК («Ковчег», «Грибова хата» та ін.).

Для пивоварів працюватимуть столи переговорів з торговельними мережами, пивними магазинами, дистриб’юторами пива. Пивовари отримають унікальний шанс напряму домовитися про продажі свого пива.

В рамках Технологічної секції «Якість пива – над усе!» зокрема будуть презентовані сучасні технологічні модулі Alfa Laval для крафтових пивоварень, лінії розливу в пляшки від провідного італійського виробника Ferrero SRL, нові лабораторні рішення для пивоварного бізнесу від «Донау Лаб Україна», креативні рішення для укупорювання від TAPI. Про типові помилки при створенні пивоварні: від «а» до «я» розповість пивовар Даніель ВАША («Шульц»). Спростовуватиме міфи щодо декокції та інфузії відомий чеський експерт з пивоваріння Індржих​ ХЕЙН. Як знайти консенсус між сучасним обладнанням на пивоварні і творчість пивовара, розкаже з власного досвіду Андрій ОСІКОВСЬКИЙ (Bierwelle, Buddka Bar, «Хряк»).

В ході наступної, Актуальної, секції шукатимемо відповіді на кадрове питання разом із модератором Юрієм СЕМЕНОВИМ,  співзасновником Київської Пивної ліги, співорганізатором Дегустаційного конкурсу East European Beer Award. Сергій КОВАЛЕНКО, генеральний директор ALTBIER,  презентує освітній проект для навчання пивоварів. Про співпрацю навчання та виробництва розкаже директор Інституту хімічних технологій та інженерії ХПІ Ігор РИЩЕНКО. Віктор ВАЩУК (PĚST Brewery) розповість про основи пивної освіти із власного досвіду – як було, як є і як має бути.

 «Конкурентні переваги бренду, або Не дай вкрасти свою ідею» буде присвячена Юридична секція. Експерти на чолі з модератором Веронікою БЕРЕЗАНСЬКОЮ («Пахаренко і партнери») обговорять оригінальний дизайн крафтової пивоварні, порушення прав інтелектуальної власності, а також дадуть 10 базових порад щодо ефективного та правомірного з точки зору інтелектуальної власності просування пивного бренду в соціальній мережі.

Фінальною частиною конференц-дня стане підведення підсумків Міжнародного Дегустаційного конкурсу East European Beer Award-2018. Приємним завершенням  — Урочиста церемонія з нагородження переможців та вечірній фуршет з презентацією унікальних авторських страв від шеф-кухаря AltBier й крафтового пива від українських компаній і ресторанів-пивоварень – учасників конкурсу.

Не менш насиченим стане і другий день Форуму! Одночасно відбудуться два заходи: Пивний тур «Крафтовий шлях» та Колабораційна варка пива.

Поспішайте зареєструватися на forum.techdrinks.info! Більше інформації на сайті beertechdrinks.com та у Фейсбук.

Головний Організаційний партнер – AltBier

Головний Юридичний партнер — компанія «Пахаренко і партнери»

Ексклюзивний партнер конкурсу — компанія SAHM / НТД ГРУП

Генеральний Інформаційний партнер — журнал «Пиво. Технології та Інновації »

Інформаційні партнери — портал Beertechdrinks, журнал «Напої. Технології та Інновації», журнал Брутто, журнал «Академия гостеприимства», Restaurant News, Beer Box, ІА «Інтерфакс-Україна», Продюсерський Центр «Бессонница» (Харків)